D.U.K.
Čia rasite dažniausiai mums užduodamus klausimus ir atsakymus jiems. Jeigu neradote reikiamo atsakymo - kreipkitės!
- Ar suteikiate paskolas bedarbiams?
- Ką daryti praradus mokėjimo kortelę?
- Kas yra laiduotojas?
- Kas yra turto įkeitimas?
- Kaip atblokuoti elektroninę bankininkystę?
- Kaip keisti slaptažodį?
- Ką daryti užmiršus slaptažodį?
- Kurias naršykles palaiko sistema?
- Kaip apsaugoti savo kompiuterį?
- Kaip jungtis prie elektroninių paslaugų sistemos?
- Kaip atpažinti, jog jūs tikrai esate e.kreda elektroninių paslaugų sistemoje?
- Kliento atpažinimo priemonės. Kas tai?
- Ar atpažinimo priemonės yra mokamos?
- Ar atpažinimo priemonėmis galima naudotis užsienio šalyse?
- Kodėl verta naudoti m. parašą?
- Kas ir kur gali nusipirkti m. parašą?
- Kaip naudotis SMS gaunamu kodu?
- Kaip elgtis, jei negali prisijungti prie e.kreda elektroninių paslaugų teikimo sistemos?
- Kokių duomenų jokiu būdu negalima atskleisti?
- Ar reikia saugoti savo atpažinimo priemones?
- Kaip elgtis, jei įtariate, kad atpažinimo priemonių informacija pateko tretiesiems asmenims?
- Kaip galiu patikrinti, ar mokėjimas buvo atliktas elektroninių paslaugų teikimo sistemoje?
- Kaip sustabdyti elektroninių paslaugų teikimo sistema mokėjimo nurodymą?
- Kokie operacijų limitai gali būti nustatyti?
- Ar unija gali stabdyti mano atpažinimo priemones/operacijas atliekamas elektroninių paslaugų sistema?