Lengvai pasiekiamas interneto bankas jums
Naudodamasis sukurta asmenine paskyra e.kreda interneto banko platformoje, kiekvienas klientas gali patogiai ir saugiai valdyti savo sąskaitas ir atlikti visas finansines operacijas: pervesti pinigus į savo ar kitas sąskaitas, sudaryti sutartis, sekti sukauptas laikomų indėlių palūkanas, savo sąskaitos likutį bei pinigų judėjimą,
Raseinių kredito unija yra inovatyvus finansinis partneris, sudarantis galimybę prie savo interneto banko prisijungti naudojant įdiegtus patogius, saugius ir pažangius tapatybės identifikavimo sprendimus: mobilųjį parašą, Smart-ID, trumpąją SMS žinutę.
Papildomi interneto banko e.kreda privalumai:
- Suteikiama prieiga prie viešųjų elektroninių paslaugų portalo „Elektroniniai valdžios vartai“;
- Galimybė mokėjimų nurodymus atlikti trumposios SMS žinutės ar mobiliojo parašo pagalba.
Raseinių kredito unijos finansų konsultantai suteiks jums daugiau informacijos ir atsakys į visus kylančius klausimus dėl interneto banko e.kreda teikiamų galimybių. Jūsų užklausos priimamos telefonu +370 428 51962 arba elektroniniu paštu raseiniai@kreda.lt
Kas yra SMART ID?
- Smart-ID“ – tai nemokama programėlė, veikianti kaip tapatybės patvirtinimo priemonė (kaip ir mobilusis parašas) ir leidžianti patogiai ir greitai prisijungti prie unijos interneto banko, tvirtinti atliekamas operacijas
- Programėle gali naudotis visi mūsų nariai nuo 7 metų amžiaus, turintys išmanųjį telefonąar planšetinį kompiuterį.
„Smart-ID“ veiks visur, kur yra bevielis (wifi) ir /arba mobilusis interneto ryšys.
Ką reikia turėti norint naudotis SMART ID?
- išmanųjį telefoną su „Android 4.1“(ar vėlesnės versijos) arba „iOS 8.0“ (ar vėlesnės versijos) operacine sistema;
- mobilųjį internetą ar belaidžio interneto ryšį.
Techniniai reikalavimai
https://www.smart-id.com/lt/atsisiuntimas/
Kaip atsiųsti programėlę?
Programėlę galima atsisiųsti iš
- „Android“ įrenginiai – Google play store
- „iOS“ įrenginiai – Apple app store
Daugiau informacijos
https://www.smart-id.com/lt/atsisiuntimas/paskyros-registracija/
Kas yra išmaniosios programėlės SMART ID kūrėjai?
„Smart-ID“ sukūrė „SK ID Solutions“. Programėlė, kuria Baltijos šalyse aktyviai naudojasi daugiau nei 2,9 mln., yra populiariausias prisijungimo prie interneto banko būdas.
SMART ID pagalba
El.paštu help.lt@smart-id.com
Tel. +370 670 41 807
Kas yra prisijungimas vienkartiniu saugos kodu ?
Prisijungimas žinute (SMS) gaunamu saugos kodu – tai kiekvieną kartą jungiantis prie Sistemos ir/ar tvirtinant lėšų pervedimus Unijos trumpąja žinute į mobiliojo ryšio telefono numerį, kurį Naudotojas nurodė Atpažinimo priemonių Sutartyje, siunčiamas vienkartinis kodas. Gaunamas kodas yra skirtingas kiekvieno prisijungimo prie Sistemos, mokėjimo nurodymo pervesti lėšas ar sutarties pasirašymo Sistemoje metu. Klientas pasirašydamas Sutartį pateikia galiojantį (aktyvų), išimtinai jam priklausantį ir jo naudojamą mobiliojo ryšio telefono numerį, į kurį pageidauja gauti trumpąja (SMS) žinute siunčiamą kodą;
Kaip prisijungti ?
- Pirmą kartą jungiantys prie interneto banko naudotojas privalo nurodyti savo atpažinimo kodą bei telefono numerį;
- Paspaudus mygtuką gauti slaptažodį, unikalus 8 simbolių slaptažodis bus išsiųstas į tel. numerį;
- Gavus slaptažodį naudotojas privalo įvestį į slaptažodžio lauką ir paspausti Prisijungti;
- Prisijungus prie interneto banko naudotojas turi susikurti savo unikalų 8 simbolių slaptažodį.
Kas yra mobilusis parašas?
- Mobilusis elektroninis parašas — tai asmens tapatybės dokumento (pavyzdžiui, paso) ir įprasto parašo elektroninis atitikmuo, sukuriamas naudojantis saugiojo elektroninio parašo priemonėmis ir skirtas asmens tapatybei nustatyti bei pasirašomų duomenų autentiškumui patvirtinti.
- Norint juo naudotis, reikia turėti mobilųjį telefoną su specialia SIM kortele – į telefoną reikės vesti savo m. parašo sPIN kodą.
- Jūsų m. parašą apsaugo du sPIN kodai, kuriuos žinosite tik Jūs. Šiuos kodus įvesite savo telefone – tai yra saugiau, nei įvesti slaptažodį interneto puslapyje.
Ką galite daryti turėdami mobilųjį parašą?
- Prisijungti prie interneto banko
- Tvirtinti atliekamas operacijas
Kur galima įsigyti mobilųjį parašą?
- Mobilųjį parašą įsigyti ir daugiau informacijos apie jo kainą bei naudojimo sąlygas galite gauti pas savo mobiliojo ryšio operatorių.
- Telia
- Bitė
- Tele2
- Teledema
Dažniausiai užduodami klausimai
- Raseinių kredito unijos (toliau – Unijos) puslapis yra apsaugotas sertifikatu. Sertifikato tikrumą patvirtina interneto naršyklė. Šalia adreso raseiniukreditounija.lt galite matyti spynelę;
- Unija niekada neprašo padiktuoti slaptažodžio;
- Unija nesiunčia SMS žinučių su nuorodomis į internetinę bankininkystę;
- Nepateikite slaptažodžių ar kitos jautrios informacijos telefonu;
- Apie įtarimą keliančius laiškus, SMS žinutes ir skambučius informuokite Uniją;
- Unija riboja naršymo sesijos ilgį. Jeigu vartotojas 5 minutes neatlieka jokių veiksmų, jis yra automatiškai atjungiamas;
- Kelis kartus suvedus neteisingus prisijungimo duomenis, sistema laikinai blokuoja tokius bandymus.
Užtikrinsite savo duomenų ir elektroninės bankininkystės paskyros saugumą, jeigu:
- Pamatę pranešimą apie nesaugų puslapį – nevesite jokių duomenų;
- Niekada nesidalinsite slaptažodžiu ir prisijungimo vardu su niekuo. Jis yra skirtas tik jums;
- Nepasiduosite nusikaltėlių skubinimui ir keliamam stresui bei iš karto susisieksite su Unija;
- Saugosite savo kortelės duomenis. Duomenys yra skirti tik jums;
- Prisijungę prie bankininkystės, patikrinsite atliktas operacijas;
- Pastebėję neaiškias operacijas, iškart pranešite Unijai;
- Baigę darbą – atsijungsite nuo elektroninės bankininkystės.
Užtikrinsite savo kompiuterio saugumą, jeigu:
- Įdiegsite patikimą antivirusinę programinę įrangą, nustatysite, kad ji tikrintų visus įeinančius ir išeinančius duomenis. Reguliariai atnaujinsite programinę įrangą ir naudosite naujausias naršyklių versijas;
- Įsidiegsite užkardas (firewall) bei programas, apsaugančias kompiuterį nuo duomenų kaupimo ir kitų parazitinių programų („Adware/spyware checkers“);
SVARBU:
- Dalis interneto naršyklių suteikia galimybę išsaugoti prisijungimo duomenis, kad kitą kartą vartotojas galėtų prisijungti automatiškai (neįvesdamas slaptažodžio). Šios patogios funkcijos pagalba piktavaliai asmenys gali sužinoti jūsų prisijungimo duomenis, tad rekomenduojame visada atidžiai perskaityti ekrane iššokančius pranešimus ir nenaudoti šios galimybės prisijungimui prie E. KREDA interneto banko ir kitų portalų, kuriuose pateikiama konfidenciali informacija. Daugiau apie naršyklių pažeidžiamumą sužinosite: https://www.esaugumas.lt/lt/saugumo-spragos/narsykles/262
Kaip elgtis, jeigu jums daromas spaudimas ar kyla įtarimų?
- Susisiekite su Unija. Kontaktus rasite paspaudę čia.
- Informuokite policiją telefonu – 112.
- Atvykite į Raseinių kredito unijos klientų aptarnavimo skyrių.
Slaptažodžio keitimo žingsniai:
- Būdami e-KREDA elektroninių paslaugų sistemoje, viršutiniame dešiniajame kampe pasirinkite „Nustatymai“ —> „Keisti slaptažodį“;
- Toliau sekite instrukcijas:
- Įveskite galiojantį slaptažodį;
- Įveskite naują slaptažodį;
- Pakartokite naują slaptažodį;
- Išsaugokite įvestus duomenis paspaudžiant mygtuką „Keisti slaptažodį“.
Atkreipiame dėmesį, kad slaptažodis turi būti sudarytas iš ne mažiau kaip 8 simbolių. Tai gali būti skaičių specialių simbolių, raidžių, deriniai. Nekurkite slaptažodžių iš savo artimųjų vardų, gimimo datų.
Jums reiks atvykti į uniją ir unijos darbuotojas, patikrinęs Jūsų tapatybę, atstatys slaptažodį. Po slaptažodžio atstatymo reikės pažymėti varnelę prie „Jungiuosi pirmą kartą“.
Elektroninių paslaugų sistema galite naudotis kompiuteriu ar telefonu, kuriame yra įdiegta viena iš šių naršyklių:
- Google Chrome 16 ir naujesnės versijos (rekomenduojama),
- Mozilla Firefox 10 ir naujesnės versijos,
- Microsoft Edge versijos nuo 110.0.1587.41,
- Safari 5 ir naujesnės versijos,
- Opera 10 ir naujesnės versijos.
Jeigu elektroninių paslaugų sistemos prisijungimo metu puslapyje naršyklės viršuje matote pranešimą „Naudojate nebepalaikomą arba pasenusią naršyklės versiją, todėl kai kurios elektroninių paslaugų sistemos funkcijos gali neveikti. Rekomenduojame atsinaujinti naršyklę arba naudoti kitą, tai reiškia, kad naudojamos naršyklės versija yra per sena ir, norėdami naudotis elektroninių paslaugų sistema, turite ją atnaujinti.
Unija šią paslaugą teikia nemokamai. Tačiau naudojantis mobiliuoju elektroniniu parašu mėnesinį mokestį už naudojimąsi mobiliuoju parašu gali taikyti jūsų mobiliojo ryšio operatorius.
Trumpąja žinute (SMS) gaunamas veiks toliau nurodytuose šalyse: Danija, Estija, Jungtinė Karalystė, Kipras, Latvija, JAV, Norvegija, Airija, Lenkija, Austrija, Liuksemburgas, Bulgarija, Malta, Čekija, Nyderlandai, Portugalija, Prancūzija, Graikija, Rumunija, Ispanija, Slovakija, Italija, Slovėnija, Suomija, Kroatija, Vengrija, Vokietija ir Belgija .
Mobiliojo elektroninio parašo atveju priemonė gali neveikti kai kuriose šalyse, todėl prieš vykstant į užsienį rekomenduojame apie tai pasitarti su savo mobilaus ryšio operatoriumi.
Smart-ID programėlę galima naudoti visame pasaulyje, kol jūsų išmaniajame įrenginyje yra veikiantis interneto ryšys.
Visos atpažinimo priemonės standartiškai būna aktyvuotos, todėl neveikiant vienai visada galima naudotis kita.
Negalėdami prisijungti prie e.kreda elektroninių paslaugų sistemos su mobiliuoju parašu, užklauskite Jus aptarnaujantį operatorių, ar nėra sutrikdytas mobiliojo parašo veikimas. Nesant sutrikimų, prašome susisiekti su savo unijos klientų aptarnavimo atstovais. Jei Jūsų paskyra e.kreda elektroninių paslaugų sistemoje buvo blokuota, kai 5 kartus neteisingai suvedėte prisijungimo duomenis, turėsite atvykti į uniją su savo asmens tapatybės dokumentu ir pateikę raštišką prašymą galėsite gauti naujas atpažinimo priemones.
Unija gali stabdyti naudojimąsi atpažinimo priemonėmis ar naudojimąsi e.kreda elektroninių paslaugų sistema tais atvejais kai:
- Yra objektyviai pagrįstos priežastys, susijusios su sistemos ir/ar identifikavimo priemonių ir/ar prisijungimo duomenų saugumu, įtariamu neautorizuotu ar nesąžiningu naudojimusi sistema.
- Yra nesilaikoma elektroninių paslaugų sutarties sąlygų;
- Unija sužino apie identifikavimo priemonių ir/ar prisijungimo duomenų vagystę ar praradimą kitu būdu, įtarus ar sužinojus apie identifikavimo priemonių ir/ar prisijungimo duomenų neteisėtą įgijimą arba neautorizuotą jų naudojimą, taip pat apie faktus ar įtarimus, kad identifikavimo priemonių duomenis ir/ar prisijungimo duomenis sužinojo arba jais gali pasinaudoti tretieji asmenys, turi pagrįstų įtarimų, kad Sistema ir jos pagalba prieinamose Jūsų sąskaitose esančiomis lėšomis ar valdomomis mokėjimo priemonėmis gali neteisėtai pasinaudoti tretieji asmenys arba kad Sistema gali būti naudojama ar yra panaudota nusikalstamai veikai vykdyti;
- Jums to pareikalavus (praradus ar sugadinus išduotą identifikavimo priemonę ir/ar prisijungimo duomenis, iškilus grėsmei, kad apie išduotą identifikavimo priemonę ir/ar kliento prisijungimo duomenis gali sužinoti arba sužinojo tretieji asmenys, atsiradus kitoms priežastims, dėl kurių Jūs ar Jūsų įgaliotas asmuo negali naudotis sistema);
- Jums ar Jūsų įgaliotam asmeniui sistemoje 5 (penkis) kartus neteisingai panaudojus išduotą ar Jūsų naudotojo pasirinktą identifikavimo priemonę ir (ar) pagrįstai kylant įtarimams, kad mokėjimo nurodymus kliento/kliento įgalioto asmens vardu gali pateikti (pateikia) tretieji asmenys.
1. Prisijunkite prie savo Gmail paskyros per naršyklę.
2. Spustelėkite krumpliaračio piktogramą (nustatymai) viršutiniame dešiniajame kampe.
![]()
3. Pasirinkite “Visų nustatymų peržiūra”.

4. Eikite į skirtuką “Filtrai ir užblokuoti adresai”.

5. Spustelėkite “Sukurti naują filtrą”.

6. Lauke “Nuo” įveskite el. pašto adresą, kurį norite pridėti kaip patikimą siuntėją. Šiuo atveju įveskite unijos el. paštą iš kurios gaunate el. pranešimą. Spustelėkite “Kurti filtrą”.

7. Pažymėkite šias parinktis:
-
- “Niekada nesiųsti į Šlamštą”.
- “Visada žymėti kaip svarbų” (pasirinktinai).

8. Spustelėkite “Kurti filtrą”.
Alternatyvus būdas (kai jau gavote laišką iš unijos į „Šlamšto“ (angl. „Spam“) pašto dėžutę):
1. Atidarykite laišką „Šlamšto“ (angl. „Spam“) pašto dėžutėje nuo unijos, kurį norite pridėti kaip patikimą.
2. Paspauskite „Pranešti, kad tai ne šlamštas“
![]()
Šis veiksmas padės užtikrinti, kad laiškai iš nurodyto siuntėjo nepatektų į „Šlamšto“ aplanką.