Paskambinkite! +370 428 51962
Suteiktų paskolų suma

Suteiktų paskolų suma

37 000 000 €

Uniją vienija

Uniją vienija

6 300 narių

Kaip mums sekasi?

Finansinės ataskaitos
Kaip mums sekasi?

Interneto bankas


Lengvai pasiekiamas interneto bankas jums

Naudodamasis sukurta asmenine paskyra e.kreda interneto banko platformoje, kiekvienas klientas gali patogiai ir saugiai valdyti savo sąskaitas ir atlikti visas finansines operacijas: pervesti pinigus į savo ar kitas sąskaitas, sudaryti sutartis, sekti sukauptas laikomų indėlių palūkanas, savo sąskaitos likutį bei pinigų judėjimą,

Raseinių kredito unija yra inovatyvus finansinis partneris, sudarantis galimybę prie savo interneto banko prisijungti naudojant įdiegtus patogius, saugius ir pažangius tapatybės identifikavimo sprendimus: mobilųjį parašą, Smart-ID, trumpąją SMS žinutę.

Papildomi interneto banko e.kreda privalumai:

  • Suteikiama prieiga prie viešųjų elektroninių paslaugų portalo „Elektroniniai valdžios vartai“;
  • Galimybė mokėjimų nurodymus atlikti trumposios SMS žinutės ar mobiliojo parašo pagalba.

Raseinių kredito unijos finansų konsultantai suteiks jums daugiau informacijos ir atsakys į visus kylančius klausimus dėl interneto banko e.kreda teikiamų galimybių. Jūsų užklausos priimamos telefonu +370 428 51962 arba elektroniniu paštu raseiniai@kreda.lt

MOBILUSIS PARAŠAS

Kas yra mobilusis parašas?

  • Mobilusis elektroninis parašas — tai asmens tapatybės dokumento (pavyzdžiui, paso) ir įprasto parašo elektroninis atitikmuo, sukuriamas naudojantis saugiojo elektroninio parašo priemonėmis ir skirtas asmens tapatybei nustatyti bei pasirašomų duomenų autentiškumui patvirtinti.
  • Norint juo naudotis, reikia turėti mobilųjį telefoną su specialia SIM kortele – į telefoną reikės vesti savo m. parašo sPIN kodą.
  • Jūsų m. parašą apsaugo du sPIN kodai, kuriuos žinosite tik Jūs. Šiuos kodus įvesite savo telefone – tai yra saugiau, nei įvesti slaptažodį interneto puslapyje.

Ką galite daryti turėdami mobilųjį parašą?

  • Prisijungti prie interneto banko
  • Tvirtinti atliekamas operacijas

Kur galima įsigyti mobilųjį parašą?

  • Mobilųjį parašą įsigyti ir daugiau informacijos apie jo kainą bei naudojimo sąlygas galite gauti pas savo mobiliojo ryšio operatorių.
  • Telia
  • Bitė
  • Tele2
  • Teledema
SMART ID

Kas yra SMART ID?

  • Smart-ID“ – tai nemokama programėlė, veikianti kaip tapatybės patvirtinimo priemonė (kaip ir mobilusis parašas) ir leidžianti patogiai ir greitai prisijungti prie unijos interneto banko, tvirtinti atliekamas operacijas
  • Programėle gali naudotis visi mūsų nariai nuo 7 metų amžiaus, turintys išmanųjį telefonąar planšetinį kompiuterį.

„Smart-ID“ veiks visur, kur yra bevielis (wifi) ir /arba mobilusis interneto ryšys.

Ką reikia turėti norint naudotis SMART ID?

  • išmanųjį telefoną su „Android 4.1“(ar vėlesnės versijos) arba „iOS 8.0“ (ar vėlesnės versijos) operacine sistema;
  • mobilųjį internetą ar belaidžio interneto ryšį.

Techniniai reikalavimai

https://www.smart-id.com/lt/atsisiuntimas/

Kaip atsiųsti programėlę?

Programėlę galima atsisiųsti iš

  • „Android“ įrenginiai – Google play store
  • „iOS“ įrenginiai – Apple app store

Daugiau informacijos

https://www.smart-id.com/lt/atsisiuntimas/paskyros-registracija/

Kas yra išmaniosios programėlės SMART ID kūrėjai?

Smart-ID“ sukūrė „SK ID Solutions“. Programėlė, kuria Baltijos šalyse aktyviai naudojasi daugiau nei 2,9 mln., yra populiariausias prisijungimo prie interneto banko būdas.

https://www.smart-id.com/lt

SMART ID pagalba

El.paštu help.lt@smart-id.com
Tel+370 670 41 807

VIENKARTINIS SAUGOS KODAS, SIUNČIAMAS TRUMPĄJA SMS ŽINUTE

Kas yra prisijungimas vienkartiniu saugos kodu ?

Prisijungimas žinute (SMS) gaunamu saugos kodu – tai kiekvieną kartą jungiantis prie Sistemos ir/ar tvirtinant lėšų pervedimus Unijos trumpąja žinute į mobiliojo ryšio telefono numerį, kurį Naudotojas nurodė Atpažinimo priemonių Sutartyje, siunčiamas vienkartinis kodas. Gaunamas kodas yra skirtingas kiekvieno prisijungimo prie Sistemos, mokėjimo nurodymo pervesti lėšas ar sutarties pasirašymo Sistemoje metu. Klientas pasirašydamas Sutartį pateikia galiojantį (aktyvų), išimtinai jam priklausantį ir jo naudojamą mobiliojo ryšio telefono numerį, į kurį pageidauja gauti trumpąja (SMS) žinute siunčiamą kodą;

Kaip prisijungti ?

  1. Pirmą kartą jungiantys prie interneto banko naudotojas privalo nurodyti savo atpažinimo kodą bei telefono numerį;
  2. Paspaudus mygtuką gauti slaptažodį, unikalus 8 simbolių slaptažodis bus išsiųstas į tel. numerį;
  3. Gavus slaptažodį naudotojas privalo įvestį į slaptažodžio lauką ir paspausti Prisijungti;
  4. Prisijungus prie interneto banko naudotojas turi susikurti savo unikalų 8 simbolių slaptažodį.
SAUGUMAS

Kaip mes užtikriname elektroninės bankininkystės saugumą?

  • Raseinių kredito unijos (toliau – Unijos) puslapis yra apsaugotas sertifikatu. Sertifikato tikrumą patvirtina interneto naršyklė. Šalia adreso raseiniukreditounija.lt galite matyti spynelę;
  • Unija niekada neprašo padiktuoti slaptažodžio;
  • Unija nesiunčia SMS žinučių su nuorodomis į internetinę bankininkystę;
  • Nepateikite slaptažodžių ar kitos jautrios informacijos telefonu;
  • Apie įtarimą keliančius laiškus, SMS žinutes ir skambučius informuokite Uniją;
  • Unija riboja naršymo sesijos ilgį. Jeigu vartotojas 5 minutes neatlieka jokių veiksmų, jis yra automatiškai atjungiamas;
  • Kelis kartus suvedus neteisingus prisijungimo duomenis, sistema laikinai blokuoja tokius bandymus. 

Užtikrinsite savo duomenų ir elektroninės bankininkystės paskyros saugumą, jeigu:

  • Pamatę pranešimą apie nesaugų puslapį – nevesite jokių duomenų;
  • Niekada nesidalinsite slaptažodžiu ir prisijungimo vardu su niekuo. Jis yra skirtas tik jums;
  • Nepasiduosite nusikaltėlių skubinimui ir keliamam stresui bei iš karto susisieksite su Unija;
  • Saugosite savo kortelės duomenis. Duomenys yra skirti tik jums;
  • Prisijungę prie bankininkystės, patikrinsite atliktas operacijas;
  • Pastebėję neaiškias operacijas, iškart pranešite Unijai;
  • Baigę darbą – atsijungsite nuo elektroninės bankininkystės.

Užtikrinsite savo kompiuterio saugumą, jeigu:

  • Įdiegsite patikimą antivirusinę programinę įrangą, nustatysite, kad ji tikrintų visus įeinančius ir išeinančius duomenis. Reguliariai atnaujinsite programinę įrangą ir naudosite naujausias naršyklių versijas;
  • Įsidiegsite užkardas (firewall) bei programas, apsaugančias kompiuterį nuo duomenų kaupimo ir kitų parazitinių programų („Adware/spyware checkers“);

SVARBU:

  • Dalis interneto naršyklių suteikia galimybę išsaugoti prisijungimo duomenis, kad kitą kartą vartotojas galėtų prisijungti automatiškai (neįvesdamas slaptažodžio). Šios patogios funkcijos pagalba piktavaliai asmenys gali sužinoti jūsų prisijungimo duomenis, tad rekomenduojame visada atidžiai perskaityti ekrane iššokančius pranešimus ir nenaudoti šios galimybės prisijungimui prie E. KREDA interneto banko ir kitų  portalų, kuriuose pateikiama konfidenciali informacija. Daugiau apie naršyklių pažeidžiamumą sužinosite: https://www.esaugumas.lt/lt/saugumo-spragos/narsykles/262


Kaip elgtis, jeigu jums daromas spaudimas ar kyla įtarimų?

  • Susisiekite su Unija. Kontaktus rasite paspaudę čia.
  • Informuokite policiją telefonu – 112.
  • Atvykite į Raseinių kredito unijos klientų aptarnavimo skyrių.

Dažniausiai užduodami klausimai

Kaip atblokuoti elektroninę bankininkystę?

Jeigu esate Raseinių kredito unijos narys ir netyčia užblokavote prieigą prie savo e.kreda paskyros, turėtumėte pateikti Prašymą atblokuoti prisijungimą prie e.kreda sistemos.

Užpildykite formą ir pasirašykite elektroniniu mobiliu parašu.

Formą galite parsisiųsti, paspausdami čia

Šį prašymą reikia atsiųsti el. pašto adresu raseiniai@kreda.lt.

Jei klientas nesinaudoja elektroniniu mobiliu parašu, tuomet reikia atvykti į Raseinių kredito uniją.

Kaip keisti slaptažodį?

Slaptažodžio keitimo procesą sudaro keli žingsniai:

• Prisijunkite prie E. KREDA interneto banko ir jo viršutiniame dešiniajame kampe pasirinkite „Nustatymai“ —> „Keisti slaptažodį“.
• Toliau vykdykite duotus nurodymus:

1. įveskite seną slaptažodį;
2. įveskite naują slaptažodį;
3. pakartokite naują slaptažodį;
4. išsaugokite įvestus duomenis.

Atkreipiame dėmesį, kad slaptažodis turi būti sudarytas iš ne mažiau kaip 8 simbolių. Tai gali būti skaičių specialių simbolių, raidžių deriniai. Nekurkite slaptažodžių iš savo artimųjų vardų, gimimo datų ir pan.
Ką daryti užmiršus slaptažodį?

Tokiu atveju jums reikia atvykti į kredito uniją. Unijos darbuotojas, patikrinęs Jūsų tapatybę, išduos naują pradinį slaptažodį.

Kurias naršykles palaiko E.KREDA interneto bankas?

E.KREDA interneto banku galima naudotis kompiuteriu ar telefonu, kuriame įdiegta viena iš šių naršyklių:

✓ Google Chrome 16 ir naujesnės versijos
✓ Mozilla Firefox 10 ir naujesnės versijos
✓ Internet Explorer 9 ir naujesnės versijos
✓ Safari 5 ir naujesnės versijos
✓ Opera 10 ir naujesnės versijos

Prisijungimo prie E.KREDA interneto banko metu savo naršyklės lango viršuje galite pamatyti pranešimą: „Naudojate nebepalaikomą arba pasenusią naršyklės versiją, todėl kai kurios interneto banko funkcijos gali neveikti“. Norėdami naudotis E.KREDA interneto banku, turite atnaujinti savo naršyklės versiją, nes iki tol naudojama – pasenusi. 

 

Kaip jungtis prie E.KREDA interneto banko?

Prisijungsite prie E.KREDA interneto banko atlikę tris paprastus žingsnius:

• Interneto adreso lauke įveskite https://e.kreda.lt arba Raseinių kredito unijos internetiniame puslapyje viršutiniame dešiniajame kampe paspauskite ikonėlę „Interneto bankas E.KREDA“.

• Atsivėrusiame lange įveskite atpažinimo kodą ir spustelėkite „Tęsti prisijungimą“;

• Jei registruojatės pirmąkart, seikite instrukcijas pateiktas dokumente „Internetinės bankininkystės naudojimosi taisyklės“.

Kaip atpažinti, jog jūs tikrai esate E.KREDA interneto banke?

Atidarę interneto banko e.kreda puslapį, turite patikrinti ar: 

✓ svetainės adreso pradžia yra „https“, o ne „http“;

✓ viršutinėje lango dalyje matosi užrašas „Saugi unija“, rodanti, kad jungtis saugu.

Kliento atpažinimo priemonės. Kas tai?

Norint prisijungti prie interneto banko e.kreda, reikia turėti atpažinimo priemones. Jos klientui įteikiamos Raseinių kredito unijoje, kai pasirašant susipažįstama su kliento atpažinimo priemonių naudojimo sąlygomis. 

Naudotojo atpažinimo priemonės, tai:

✓ atpažinimo kodas – kaskart jungiantis prie interneto banko e.kreda įvedama skaičių seka;
✓ pradinis slaptažodis – slaptažodis, įvedamas tik pirmą kartą jungiantis prie interneto banko e.kreda;
✓ slaptažodis – kliento sugalvotas slaptažodis, naudojamas kiekvieną kartą jungiantis prie interneto banko e.kreda;
✓ trumpąja SMS žinute gaunamas kodas – unijos trumpąja žinute SMS siunčiamas vienkartinis kodas;
✓ mobiliojo elektroninio parašo (m. parašo) priemonė.

Ar atpažinimo priemonės yra mokamos?

Atpažinimo priemonių paslaugą unija teikia nemokamai. Tačiau naudojantis mobiliuoju parašu mėnesinį mokestį už naudojimąsi mobiliuoju parašu gali taikyti jūsų mobiliojo ryšio operatorius.

Ar atpažinimo priemonėmis galima naudotis užsienio šalyse?

Trumpąja SMS žinute gaunamas kodas veiks visose šalyse, kuriose galite gauti paprastus SMS.

Mobiliojo elektroninio parašo atveju priemonė gali neveikti kai kuriose šalyse, todėl prieš vykstant į užsienį rekomenduojame apie tai pasitarti su savo mobilaus ryšio operatoriumi.

Abi atpažinimo priemonės standartiškai būna aktyvuotos, todėl neveikiant vienai visada galima naudotis kita.

Kaip elgtis, jei negalite prisijungti prie E.KREDA interneto banko?

Negalėdami prisijungti prie e.kreda interneto banko su mobiliuoju parašu, pateikite užklausą savo mobiliojo ryšio operatoriui, ar nėra sutrikdytas mobiliojo parašo veikimas. Nesant sutrikimų, prašome susisiekti su Raseinių kredito unija.

Jei jūsų e.kreda interneto banko paskyra buvo užblokuota, kai 5 kartus neteisingai suvedėte prisijungimo duomenis, turėsite atvykti į Uniją su savo asmens tapatybės dokumentu ir pateikę raštišką prašymą galėsite gauti naujas atpažinimo priemones, reikalingas prisijungimui. 

Kokių duomenų jokiu būdu negalima atskleisti?

✓ Neatskleiskite savo paso, asmens tapatybės kortelės duomenų kitiems asmenims, jeigu jie nenurodo aiškaus teisinio pagrindo šiems duomenims rinkti;

✓ Nepraneškite e. kreda interneto banko prisijungimo slaptažodžių ir kodų telefonu, nesiųskite jų paštu ar el. paštu.

Kredito unija niekada nereikalauja šios informacijos pateikti minėtais būdais.

Kaip elgtis, jei įtariate, kad atpažinimo priemonių informacija pateko tretiesiems asmenims?

Jeigu praradote atpažinimo priemones (pametėte savo prisijungimo informaciją arba įtariate, kad prisijungimo duomenis galėjo sužinoti pašaliniai asmenys) nedelsiant atvykite į uniją arba skambinkite unijai.

Unija iškart išduos naujas atpažinimo priemones (arba blokuos prieigą prie e.kreda interneto banko), kad niekas negalėtų pasinaudoti sąskaitoje esančiomis lėšomis.

Kaip galite patikrinti, ar mokėjimas buvo atliktas E.KREDA interneto banke?

Visus asmeninėje e.kreda interneto banko paskyroje atliktus mokėjimus galite lengvai rasti paspaudę „Operacijų sąrašas“. Ten rasite visas mokėjimo detales, tarp jų ir datą bei būseną.

Kaip sustabdyti mokėjimo nurodymą, naudojantis E.KREDA interneto banko paskyra?

Atliktų ir vykdomų mokėjimų nurodymų statusą galima pasitikrinti e.kreda interneto banke paspaudus „Operacijų sąrašas“. Jeigu mokėjimo statusas yra „pasirašytas“, „dalinai pasirašytas“, „nepasirašytas“, tokį mokėjimą galima tiesiog ištrinti arba atmesti, ir jis nebus atliktas.

Kokie operacijų limitai gali būti nustatyti?

SMS atliekami mokėjimai turi limitus - operacijos limitas 300 EUR, dienos - 600 EUR. Mobiliojo parašo pagalba atliekamiems mokėjimo nurodymams galioja 6 000 EUR operacijos ir 100 000 EUR dienos limitai.

Ar unija gali stabdyti mano atpažinimo priemones/operacijas atliekamas E.KREDA interneto banke?
Unija gali stabdyti naudojimąsi atpažinimo priemonėmis ar naudojimąsi e.kreda interneto banku tais atvejais kai:
 
✓ Yra objektyviai pagrįstos priežastys, susijusios su e.kreda interneto banku ir/ar identifikavimo priemonių ir/ar prisijungimo duomenų saugumu, įtariamu neautorizuotu ar nesąžiningu naudojimusi sistema;
✓ Yra nesilaikoma elektroninių paslaugų sutarties sąlygų;
✓ Unija sužino apie identifikavimo priemonių ir/ar prisijungimo duomenų vagystę ar praradimą kitu būdu įtarus ar sužinojus apie identifikavimo priemonių ir/ar prisijungimo duomenų neteisėtą įgijimą arba neautorizuotą jų naudojimą, taip pat apie faktus ar įtarimus, kad identifikavimo priemonių duomenis ir/ar prisijungimo duomenis sužinojo arba jais gali pasinaudoti tretieji asmenys, turi pagrįstų įtarimų, kad e.kreda interneto banko paskyra ir jos pagalba prieinamose jūsų sąskaitose esančiomis lėšomis ar valdomomis mokėjimo priemonėmis gali neteisėtai pasinaudoti tretieji asmenys arba kad e.kreda interneto banko paskyra gali būti naudojama ar yra panaudota nusikalstamai veikai vykdyti;
✓ Jums to pareikalavus (praradus ar sugadinus išduotą identifikavimo priemonę ir/ar prisijungimo duomenis, iškilus grėsmei, kad apie išduotą identifikavimo priemonę ir/ar kliento prisijungimo duomenis gali sužinoti arba sužinojo tretieji asmenys, atsiradus kitoms priežastims, dėl kurių Jūs ar Jūsų įgaliotas asmuo negali naudotis sistema);
✓ Jums ar jūsų įgaliotam asmeniui 5 (penkis) kartus neteisingai panaudojus išduotą ar jūsų naudotojo pasirinktą identifikavimo priemonę jungiantis prie e.kreda interneto banko paskyros ir (ar) pagrįstai kylant įtarimams, kad mokėjimo nurodymus kliento/kliento įgalioto asmens vardu gali pateikti (pateikia) tretieji asmenys.