Jūsų atsakomybės:
-
Aktyvus unijos paslaugų pristatymas ir pardavimas;
-
Grynųjų pinigų operacijų atlikimas;
-
Kokybiškas klientų aptarnavimas;
-
Duomenų (dokumentų) tvarkymas ir teisingas suvedimas į unijos programas.
Mes tikimės, kad Jūs:
-
Dirbote panašų darbą bankiniame sektoriuje;
-
Turite ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą (vadybos, ekonomikos ar panašiose srityse);
-
Mėgstate bendrauti bei turite pardavimų įgūdžių;
-
Esate atsakingas ir orientuotas į rezultatą;
-
Gebate efektyviai organizuoti savo darbo laiką ir savarankiškai dirbti.
Mes siūlome:
-
Atsakingą, dinamišką ir įdomų darbą;
-
Draugiškus ir profesionalius kolegas;
-
Profesinį bei asmeninį tobulėjimą ir karjeros galimybes;
-
Papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, papildomas apmokamas dienas ligos atveju, vidinius mokymus, unijos organizuojamus renginius, keliones ir kt.).
-
Mėnesinis atlygis: nuo 1000 iki 1300 EUR (neatskaičius mokesčių).
-
Kintama ketvirtinė atlygio dalis, priklausanti nuo unijos ir asmeninių tikslų pasiekimo.
Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimų kompetencijų ir profesinės patirties.
Gyvenimo aprašymą (CV) siųsti el. p. raseiniai@kreda.lt iki 2022-11-28.